Sunday 19 August 2012

on
Hello friends, I am fuck lover from Sialkot Pakistan . My age is 25 years young and energetic with 7 inches long healthy penis. I live with my elder brother and bitch bhabhi. My elder brother who is married 2 years ago. My bhabhi`s name is Shahzia she is a dynamite. Her age is 28 years. She is bold, sexy with an 40'36'42 figure. My bhabhi is very beautiful, cheerful and nice Bitch.
From very first day of marriage I start getting interest in my bitch bhabhi’s figures. She is so sexy that I can’t mention.I am regular internet user and I see only xxx sites on net I also often used to see xxx movies. All these things encourage me that I wanted to fuck my gandi bitch bhabhi but the problem is that she did not give me a chance to fuck her. My brother works in a local organization work in shift duties and use to go for night duty often.
After the departure of my brother for duty I and my Bitch were remain in the house alone jab bhai chala jatta too main sohtaa ke es bitch ko kasi choodon Sali manti hi nahin thee main bihane se us ke pass jatta us ko dabane ke behane us ke jism ko chootha too muja buhat maza atta ur mera lun khada ho jatta Sali ke jism main kay bijli thee dabate dabate mera haath khibi us ke pudhi per chala jatta to khibi mumoo ko lug jatta es per wo itraz nehin kerti thee laken jase he main chudi ke baat karta to wo naraz ho jatti pher main ne be thaan liya ke jasi be ho main is ko choodh ke hi choron ga Us ke bari bari sexy gand nai mera jeena hram ker diya tha or us ke wo big size mumain tuba kaymat se kaymat tek jeb wo soo jati too meri fucking ability jag parthi main chori se us ke jism ko hath lagata or apan lun nikal ker us ke bhari gand per rekh dita kabhi chupki se us ki hoontoon per be rekhta aur us ke tight mumoon ko dibata lakin is se guzara nehin hota tha main apini kutee bhabhi ko nanga choodhna chata tha pher main ne ek mansooba bnyia ek din mara bhai ke raat ke duty thee jab wo duty per chala giya too hum doonon gar per akilay thee to mara us ko fuck kerne ko dil chahna laga main ne kafi dinoo se bahoosh kerne wali medicine gar main laa ker rakhi hooi the jab wo sleeping ke liya bed per chali gayi too us ne mugh se pani manga too main ne jildi se wo medicine pani main mali aur us na wo pani pee liya main 15 minute tak intizar karta raha ke wo poori traha se bahoosh ho jai to main apna kam karoon 15 minutes baad main ne us ko awaz di to wo bulkul nehin booli pher main ne us ko haath se dabiya to us ne kooi harket nehin ke main jaan giya ke wo poori tarah se bahoosh ho chuki thee pher main ne us ke nighty uttari too us ke big size mamaan bulkul ningay thay us ne bra nahin pahni hooi thee nighty ke nichay us ne penty pahni hoi thee pher main ne us ke panti be uttar di too wo bulkul nangi hoo gai main ne us ke mumoon ko choosna aur hathoon se sahlana suroo kar dia too wo be bahooshi main maza lane lagi main ne us ka full body massage kiya jab us ke mumain tun ker khide hoo giya to pher main ne us ke tight choot ko haath se sahlane laga main ne us ke choot main apini ungli dal ker age peeche kerne laga to us ne seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee seeeeeeeee kerna suroo ker diya pher main ne apna lun us ke hoontoon per pherna suroo kar diya kuch dair bad mari sari mini us ke Face per he Exit ho giye pher main ne us ke mumoon ko jor ker apna lun us ke mumoon main dal diya jab mera lun dobara eract ho giya too main ne apna 7 inch cock us ke pussy per rub kerne laga too wo maze se awaizan nikalne lagi haaaaaaaaaaaaaaaa seeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooo pher main ne us ke pudhi main apna lun ke topi dal de aur pher nikal lee aiysa main ne 6 baar kiya pher mugh se raha nehian giya too main nain ek jerk ke saath apna sara lun us ke pudhi main dal diya aur zor zor se ghatke dena suroo kar diya mara lun full motion per tha after 10 minuts.
 I came within her that night I filled her tight pussy 4 times in different style in my favorite doggy style also after 4 months I noticed that she has been pregnant I am very happy after 9 and half months she gave birth two lovely Childs One of mine and one of my elder brother. Its my first story on net I think you must like it. Any girl, aunty want sex or want fuck please contact me it will be top secret Mail me at rana78pk@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment